Kompleksowy serwis przenośnych pracowni medycznych
Oferujemy szeroki zakres opieki serwisowej, która umożliwia nieprzerwane funkcjonowanie i przedłużoną żywotność naszych rozwiązań.
Diagnostyka bez zakłóceń dzięki ciągłej gotowości serwisowej
W JMP Medical rozumiemy krytyczne znaczenie utrzymania nieprzerwanego działania jednostek medycznych. Dlatego oferujemy naszym klientom stałe i kompleksowe wsparcie serwisowe, które ma na celu minimalizowanie przestojów i zachowanie ciągłości świadczeń diagnostycznych. Zapewniamy niezwłoczną obsługę techniczną na najwyższym poziomie, która poddawana jest regularnym kontrolom jakości.
Certyfikowana kompatybilność technologiczna
Zakres wsparcia serwisowego
Nasz wykwalifikowany zespół inżynierów realizuje wszystkie bieżące potrzeby serwisowe oraz dba o zachowanie optymalnej wydajności i maksymalnej żywotności Twojego sprzętu.
Regularne prewencyjne kontrole techniczne
Sprawna diagnostyka i naprawa
Szybka dostawa części zamiennych
Pomoc zdalna i wsparcie telefoniczne 24/7
Dedykowany techniczny punkt kontaktowy
Szkolenia w zakresie obsługi i bezpieczeństwa sprzętu
Dostęp do kompleksowej dokumentacji sprzętowej
Usługa pełnej relokacji do nowej lokalizacji
Unit storage service (available for UK customers)
Udogodnienia techniczne
Oferujemy szereg rozwiązań, które pomagają usprawnić obsługę techniczną naszych pracowni.
Zdalny monitoring parametrów
Wszystkie nasze pracownie są wyposażone w zdalny system monitoringu umożliwiający kontrolę kluczowych parametrów urządzeń i śledzenie lokalizacji jednostki w czasie rzeczywistym. Pozwala to na szybką reakcję serwisową w przypadku wykrycia nieprawidłowości.
Kompatybilność z innowacyjnymi rozwiązaniami
Nasze pracownie mogą być opcjonalnie wyposażone w inteligentne rozwiązania do zarządzania przesyłaniem obrazów diagnostycznych. Umożliwiają one także stałą łączność z jednostką oraz jej konfigurację, monitorowanie i śledzenie lokalizacji.
Aplikacja serwisowa
Aplikacja JMP GO służy do szybkiego i wygodnego zgłaszania problemów technicznych. Zapewnia również możliwość sprawdzenia okresu gwarancji i przeglądanie historii serwisowej jednostki, a także uzyskiwanie informacji o statusie zgłoszonej sprawy.
Pogwarancyjne wsparcie serwisowe
Zapewniamy obsługę techniczną także po zakończeniu okresu gwarancyjnego. Dowiedz się więcej o dostępnych pakietach serwisowych.
Zgłoś problem techniczny
Potrzebujesz wsparcia w związku z usterką lub obsługą pracowni? Skorzystaj z naszej aplikacji, żeby jak najszybciej rozwiązać sprawę.
Możesz również zgłosić problem telefonicznie bądź za pomocą formularza.